CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Selasa, 2 Ogos 2011

gathering blogger JB buat aku pengsan !

assalamualaikum, selamat pagi readers !
yeah ! macam biasa lama tak hupdate kerana line beberukband jenama Celcom kepunyaan aku nih terlalu cepat sangat sampai-2 buat aku hangin satu badan.

hari Ahad bersamaan 31/7/2011, aku sempat join gathering blogger JB bertempat di La Stella Water Themepark Starhill Golf & Country Club. yang dianjurkan oleh incik Taufan bin Ribut bersama blogger otai-2 JB yang lain.

1st time join event yang camni. serius aku cakap, memang the best gathering JB ni. terbaik sampai LEBAM weyh ! daripada aku menaip panjang lebar, baik korang cuci mata korang segala picture yang aku ciplak dari album group Johor Bloggers.



bila daa nampak air yang bagai memanggil-manggil untuk kami masuk berendam bagai badak air di dalam sumurnya, dengan gelojohnya mempersembahkan.


paling terbaik yang aku suka sangat antara segala picture ni



sebab incik Taufan bin Ribut macam auww,auww sekali pandang dari depan, kiri, kanan, atas, atas dan tak kira sisi lain. #maaf, cik topan sebab kelakar.

dah penat bermandi manda, diteruskan dengan ice breaking dan sesi berfoto2. semasa dalam ice breaking tu, baru laa geng2 JB berkenalan antara satu sama lain. berkongsi ilmu, tentang blog masing2 and the best dapat ilmu berblog dari blogger otai macam kak Mialiana.




dan memperkenalkan

geng kecantikan

geng kekacakkan

dan tuan punya blog anak kepada Puan Rahmah. *tempek sebesar sesuka hati.

credit to Incik Topan.

p/s: yeahh, gathering ni buat aku pengsan sebab aku daa kepenatan melampau laa ! aku rasa aku orang terakhir kot antara mereka yang post entry nih. :) terima kasih kalian, kalian adalah yang terbaik sampai LEBAM !

UPDATE !
p/s: korang juga boleh singgah membaca tentang gathering blogger JB menjelang puasa di blog blogger2 yang join click sini.

10 0000 awesome blogger says?:

Haziq Love'One berkata...

untung lee...heeee...
:)

Taufan Bin Ribut berkata...

ape hal gambar aku yg tu ko masuk kan..malu lah aku wey..hahaha


Entri Terkini :Belajar shuffler dengan mudah

Entri terdahulu :Gathering Johor Bloggers sebelum Puasa



Watch my video songs ^_^

Zulfahmi Abidin berkata...

tak strong la ko weh. aku tak pnat langsung pon.^_^

eera berkata...

jalan sini lah.. :)

Siti Zaleha berkata...

@Haziq Love'One haha,mmg untung and sangat best.

Siti Zaleha berkata...

@Taufan Bin Ribut comel weyh. haha

Siti Zaleha berkata...

@Zulfahmi Abidin haha, kau tak tahu aku menyinggah tmpt lain kot.

Siti Zaleha berkata...

@eera
jalan laa cik eera

Nurul Syakira Zainal berkata...

yeah memang terbaik. penat pon puas dapat jumpe kawan baru dgn koleksi gamabar beratus-ratus. kepuasan yg tidak terhingga!

Siti Zaleha berkata...

@Nurul Syakira Zainal yeay ! betul tu. hehehe