CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 11 Julai 2011

pernah terfikir tak | kenapa perempuan tak jadi posmen?

iklan semata-mata


assalamualaikum, hye readers!
selamat pagi.
mood berblogging aku kali ni baru nak muncul. kepala otak blurr, idea bertompok-tompok, sudahnya hancuss mood bila mahu menaip. haha, apa merepek? abaikan jee laaa. lets to our topic. aigoo~~

oke, semalam aku daapt soalan paling the best dari follower formspring. wanna to share with u'all. soalannya KENAPA PEREMPUAN TAK JADI POSMEN?

*bukti besar gedabak tapak gajah. :) hihi.


haaa, nampak apa aku jawab kat situ? haha,sebab nanti tak ada yang nak ngorat. kalau sebab asik kena usha jee, memang tak sampai laa surat tu. hihihi

tu jawapan paling sengal dari aku. aah an, kadang terfikir juga kenapa kat Malaysia ni tak ada perempuan yang tak nak jadi posmen. asyik-asyik lelaki jee yang jadi posmen. haha, aku siap berangan camne andai ada 1 orang perempuan dalam beribu beriban manusia dalam dunia jadi posmen? adakah anda terkejut beruk 100x langkah? haha.

eh eh, jangan pandang sebelah mata oke? ingat lelaki jee boleh jadi posmen, perempuan pun boleh laa. *dengan nada berlagak. ingat perempuan tak boleh hantar surat dari 1 rumah ke 1 rumah naik motor? confirm boleh jua, perempuan zaman moden sekarang ni pun boleh buat apa yang lelaki buat.

tapi mesti comel jeee

*sumber: google

ada gak komen-komen terhebat dari kengkawan fb aku cakap kalau perempuan jadi posmen confirm surat tak sampai-2 kat rumah. haha. tu pendapat mereka. layankan jee laaa.


p/s: aku nak jadi posmen 1st perempuan boleh tak? apa kata anda?

8 0000 awesome blogger says?:

Carol Nyzem berkata...

ye tak ye gak annn ?
kenapa la x de posmen pompuan hantar surat kt umah aq XD
alang2 hantar la surat nikah skali XD HAHA

Siti Zaleha berkata...

carol nyzem: haha, boleh jee.

nanti aku sampaikan surat nikah kat uma kau auww.

robowtasmara berkata...

kalau ppuan yg jadi posmen, kne tukar nama la, POSWOMAN.. err cam pelik je name tu hee

Siti Zaleha berkata...

haha, tu laaa. boleh jee tu.

ZIPPO MILLER berkata...

kalo ppn jadi postwoman satu rumah setengah jam...sebab tuan rumah ngorat hahahha

Siti Zaleha berkata...

hahaha,zippo laaa yang ngorat tu.

WidadCutieyGirlZ StorY berkata...

dear..boleh jer,,kalau nak no hal lah..

Siti Zaleha berkata...

widad: haha. tu laaa