CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Khamis, 28 Julai 2011

eh eh, berani pula kau cari pasal dengan aku.

assalamualaikum, selamat malam.
last update, about Wordless Wednesday #WW. tu jee mampu aku buat. huwaa, idea berkepuk-kepuk macam habuk. haishh ! =,=

oke! tadi masa saat harimau malaya sedang memulakan pertarungan dengan sang singa, aku sempat mengupdate status sebentar di wall post aku.


tak sampai beberapa saat, daa ada yang like and komen kat wall aku.


haaa, antara banyak-banyak komen ada satu tetiba komen orang antarabangsa hendon tetiba mencelah komen kat post aku. baca laa apa yang aku daa highlight tu. boleh #mamat hendon tu mencelah masuk komen pasal team bola negara hendon dia tu pun sedang lawan bola gak. hoooooo dia. ingat bagus sangat ka? bikin panas sekejap jee aku tadi. haish, semak tetiba. entah apa-apa jee.

terus kena sound setepek dengan aku.


dia pula balas macam ni, berani betul.


note for mamat hendon : eee, tak heran laa dengan team negara kau tu. bangga sangat. aigoo~~ semak jee tetiba. lain kali nak update news bola kau, update kat wall kau sendiri. bukan kat wall aku. grr~~ trimas kasih ! #hamekk kau, daa kena block dengan aku.

p/s: sedikit kecewa dengan pasukan harimau malaya. pape pun, tetap berbangga ! :)



8 0000 awesome blogger says?:

Haziq Love'One berkata...

baru padan muke mamat endon tu..
hahahahhaa....

oja_alia berkata...

sebelum block tu..bakar dulu die tu..hahaaa!!baguss...

suke post tu..singa mati meninggalkan bukit jalil tp singa hidup maruah hilang..eerrkk!!

ganas betul bahase aku ni..AHAHAA!=))

MALAYSIA BOLEH LA BABE!!

Siti Zaleha berkata...

@Haziq Love'One haha, tahu tak pe

Siti Zaleha berkata...

@oja_alia kamu memang, pelangkung ehh. hihiih. singapore sandiwara jee lebih.

Muiz Ilusinasi berkata...

ape kes tetiba jer mamat tu mecelah..hahaha

Siti Zaleha berkata...

@Muiz Ilusinasientah, hilang ingatan kot

amy azuha berkata...

eihh kecoh ke nk tyang negara sndiri..tak tahu malu ke -.-"

Siti Zaleha berkata...

@amy azuhatahu tak pe