CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Sabtu, 18 Jun 2011

subhanallah ! i'm totally miss him. :'(


assalamualaikum, hola peeps !
err, ada sesiapa boleh tolong kembalikan mood aku untuk mengupdate sesuatu entry tak? tak tahu kenapa semakin tipis ini mood. please, please. *buat muka pelempang separuh mati. XD. oke, FULLSTOP ! malam ni mood aku jiwa kacau. kenapa?

err, yups ! aku teringatkan arwah ayah aku. SUBHANALLAH ! aku betul-betul rindukan dia. almost daa 8 tahun arwah pergi. betul-betul terasa kehilangannya. perlukan dia, duduk bergurau senda dengan kami, rindukan belaiannya dan kasih sayangnya. SUBHANALLAH ! tapi semua tu sekejap jee dapat rasa. terlalu cepat pergi dan ALLAH lebih menyayanginya.

abah, terima kasih sebab sudi menjaga anakmu ketika kau masih lagi bernafas di muka bumi Allah ini. semoga kau baik-2 sahaja disana. maafkan akak abah, akak rindu sangat dekat abah.

abah, besok hari bapa. akak kat sini hanya boleh sampaikan hadiah al-fatihah dengan yasin kat abah. kalau abah ada lagi mesti kita ada sama-sama lagi kat sini, abah boleh tengok anak-anak abah membesar depan mata abah.

akak rindu nak peluk abah, kena marah dengan abah, rindu nak mengaji dengan abah lagi. rindukan segala-galanya. akak kesian tengok mak sorang-sorang. cuma ada dia jee lepas abah pergi.

AL-FATIHAH :) SELAMAT HARI BAPA, abah !


p/s: akak rindukan abah sangat-sangat.






7 0000 awesome blogger says?:

zairiiskandar berkata...

alfatihah..tabahkan hati ye dik

Siti Zaleha berkata...

zairiiskandar: amin, baik abg. :)

Shahrul Izwan berkata...

al fatihah.
nasib kite serupa :')
yg penting kita sentiasa doakan arwah! :D

Siti Zaleha berkata...

shahrul: hee, amin.

AL AZRUL berkata...

seriously, sya mmg tk bleh bca klu entry2 mcm ni... lelaki pun bleh nanges..:-).... sya yg kehilangan seorng atuk yg pling sya syng pun sdh ckup trasa, inikan seorng bapa....
apa yg terbaik, stiap kali igtkan mreka yg dh pergi, kita sedekahkan al-fatihah...

Siti Zaleha berkata...

al azrul: heee, just be strong. insyallah, amin.

hyemynameisrasyid berkata...

3 perkara yg tak putus setelah matinya anak adam:
1. Doa anak yang soleh
2. Amal jariah
3. ilmu yang dimanfaat

banyak2 lah berdoa ye.,salam takziah dari 'Alahai~'..be strong

and hope this post can help--> http://sayeponadeblogjgk.blogspot.com/2011/05/alahaisabab-kenapa-allah-uji-hambanya.html