CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Jumaat, 3 Jun 2011

doakan yang terbaik untuk beliau. :)

assalamualaikum, selamat pagi peeps !
omg ! mimpi hape entah aku menghupdate di pagi hari. oke, straight to the point apa aku nak cerita. mungkin aku terlambat mendapat info tentang apakah yang terjadi seterusnya dengan cerita-cerita panas tentang adik ADINDA MILANO EVANS ni. sebagaimana yang korang daa tahu sendiri an. tak perlulah aku bagitahu kat sini.

tadi bila aku google tentang adik adinda ni, ramai juga blogger yang menghupdate tentang beliau ni. macam-macam laa diorang katakan. ada yang siap keluarkan segala hadis pelbagai. tapi yang aku lagi salute dengan satu blog ni. sangat-sangat menyokong dengan entry dia.

mula-mula bila terkecoh tentang link blog adinda ni sampai laa ada yang buat fan page segala bagai, pada mulanya aku berfikiran sempit juga macam orang-orang yang buat post memaki hamun, bagi nasihat segala bagai laa fan page and comment kat blog adinda tu. tapi aku tak komen laa dekat situ-2 semua. cuma aku jadi silent stalker and just cakap 'stupido girl' berani gila buat pengakuan sebegitu rupa.

tapi bila aku fikir-2 balik tak ada gunanya kita memaki hamun beliau. cukup laa sekadar menasihati sahaja, tapi menasihati tu biarlah kena pada tempatnya dan caranya. dan bila aku baca dekat blog sini, pendapat aku sama dengan si penulis yang menulis entry tu dan memang betul juga apa yang dikatakan oleh beliau.

dan yang baru aku tahu ada juga kata cerita panas tentang adik adinda ni ada kaitan dengan viral marketing filem terbaru amir raja lawak dekat blog sini. tapi bagi aku, walau apa jua sama-sama laa kita doakan yang terbaik bagi beliau. perjalanan dia masih jauh. cuma sama-samalah kita ambil iktibar dan jadikan pengajaran.

and tak silap hari ni hari jadi beliau, soo HAPPY BELATED BIRTHDAY yee adik adinda. daa baca tentang latest entry beliau,boleh laa terjah sini.


p/s: cukup-cukup laa sesiapa yang jadi admin buat fan page beliau segala bagai, tu buat menambah dosa korang jee ada laa.

2 0000 awesome blogger says?:

NAZREE berkata...

alamak, isu panas hari ini yang memang gile.memang gile, inilah jadinya pabila orang melayu membuka pekung mereka sendiri, yang menerjah mereka juga melayu. dimana blogger cina? mereka rilek je kot. tak mau kacau ini orang. Melayu betul-betul melayu.

siti zaleha berkata...

haaa,tahu tak pe. berfikiran sempit pada mulanya. tapi semakin buat menambah dosa jee.