CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Rabu, 29 Jun 2011

ada jee orang yang macam ni.

asaalamualaikum, hye peeps !
selamat malam. :)
sudah lama tidak corat-mencoret kat sini, gara-gara line berukband yang sangat2 laa terlalu laju sampai tak boleh nak menghupdate beberapa hari ni. *cukup sekadar alasan semata-mata. ^^

aku kurang gemar laa dengan perangai manusia yang suka canang hal orang ke sana ke sini. err, baru jee dapat cerita yang kurang menyenangkan gegendang telinga aku ni. err, hope mereka akan dapat balasan satu hari nanti dan akan sedar sendiri apa yang mereka daa buat selama ni. masyaALLAH, tuhan jee laa yang tahu apa perasaan ni.

apa laa yang dapat sangat dengan sampaikan cerita memburukkan-burukkan hal orang ke sana ke mari. bukannya sorang dua tapi semua orang terlibat kena tempiasnya. apakah daa hebat sangat ka? bukannya dapat hasil. haish, ada jua manusia macam ni lagi.

bila daa menyampaikan, semua orang daa tahu sudahnya pergaduhan penyerangan berlaku. padahnya malu yang dapat. tutup laa muka dengan kain setebal mana pun, tetap tak dapat juga menutup muka yang daa malu tu.

lumrah manusia bila daa jadi macam ni. ada jee yang tak boleh nak tengok orang lain lebih dari mereka sendiri, mula laa tak puas hati. heboh sana, heboh sini. apa nak jadi?


p/s: ouh, dunia ~~ :)



4 0000 awesome blogger says?:

WidadCutieyGirlZ StorY berkata...

biasa la tu yunk manusiakan...

Siti Zaleha berkata...

err, tu laa.

AZTIQAH berkata...

mulut tmpayan bleh ttp
mlut manusia brgntung dkt dri sndri
yer x

Siti Zaleha berkata...

aztiqah : haha. suka statement anda. :)