CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 2 Mei 2011

EMPAT :)

salam,holla readers ~~
apa khabar? sudah makan? korang sedang buat apa tu? *wahh,rajin bebnor aku bertanya yee. oke,dah lama aku tak kena diTAG. kali ni aku kena jawab soalan beribu2 panjang soalannya dan aku kena jawab layaknya mahu mengambil exam besar. haha. lama tak jawab soalan-soalan ni. aku diTAG oleh friens blogger aku SYALLIEY YATIEY. comel jee orangnya. sorry ea liey,saya jawab tag awak lambat. baru teringat. heee :)

oke,ready untuk menjawabnya. semoga korang have fun membacanya. peace yaww! XD

4 perkara tentang diri saya ?
  1. seorang pelajar di sebuah kolej IPTS
  2. bakal menghabiskan pelajarannya dalam bidang DIPLOMA IN ACCOUNTANCY
  3. suka beli barang buat ARTIFAK *mereka yang tahu sahaja bagaimana perangainya
  4. kedekut dan sengal *bila ada timenya
4 nama manja
  1. siti *in family
  2. zaleha *kawan skola or kolej
  3. leha * housemate or kawan kolej
  4. leha tempe *gelaran dari housemate and someone classmete. grr~~
4 perkara baik aku buat hari ni
  1. bangun tidur lambat *auww,baik ke tu. hishh,anak dara ni. :)
  2. kemas-kemas rumah agar kelihatan kemas
  3. duduk memerap di rumah sahaja *tak keluar pun
  4. berblogging sahaja sambil cari idea nak cari kerja kosong.
4 tempat yang nak sangat pergi
  1. pulau bali,indonesia
  2. itali
  3. pulau pangkor
  4. new zealand
4 benda wajib bawa kalau keluar
  1. sony mp3
  2. shawl *mana tahu pergi tengok wayang ka,sejuk !
  3. handbag
  4. purse,compact powder *eh,eh lebih daa ni ^______^
4 perkara akhir sebelum join contest ini
  1. basuh baju
  2. makan
  3. online 24 hours *fb,twitter,formspring,tumblr,blogspot !
  4. tengok tv+main dengan kucing comel
4 orang yang paling sayang dalam dunia
  1. arwah ayah T_____T
  2. my mum
  3. my sis
  4. super duper BFF
4 jenis ragam manusia yang aku jumpa hari ini
  1. manusia yang konon romantik *like boyfie and girlfie at fb. TOLONGLAH !
  2. yang tak faham bahasa
  3. baik hati
  4. suka tanya banyak kali *nada geram
4 misi perlu dicapai tahun ini
  1. cepat2 nak habiskan diploma ni and sambung degree *amin
  2. nak cari kerja cepat2 *tolong carikan kekosongan
  3. wanna camera DSLR *2years waiting
  4. mr.RIGHT ? *sila isi borang. haha ! :)
4 tabiat buruk
  1. cepat pelupa dan leka
  2. suka cakap ikut suka hati jee
  3. suka buat orang kena cakap banyak kali cakap and tegur, baru ikut.
  4. suka letak barang merata-rata tempat
4 perkara saya fobia
  1. kena diBERAKkan oleh burung ! *demm sangat
  2. tak boleh dengar barang jatuh kuat-kuat
  3. sama ular *no,no !
  4. terjatuh like nangka busuk and
  5. tercium ketiak mamat bangla dalam train *ouhh,hanya tuhan sahaja tahu bagaimana :)
4 sebab join contest ini
  1. diTAG sama SYALLIEY YATIEY
  2. hobi
  3. suka hati
  4. seronok ! sila laa tag lagi.
tagged orang lain
  1. awak
  2. kamu
  3. dia
  4. kau
  5. dan kamu-kamu semua sesiapa yang berminat :)

DONE ! soalan tamat. have fun reading guys and readers. :) thanks.


5 0000 awesome blogger says?:

Shahrul Izwan berkata...

contest ke ni? hahaha^^
cam best jerr! :)

Liey Yatiey berkata...

Thanks sudi join .
hehe . Nice ! :D

siti zaleha berkata...

shahrul ; jawab laa. mmg best :)

liey ; sama2. hehe

nur izhani farahana berkata...

nama manja tu tertinggal satu laa.hahaha

siti zaleha berkata...

pe yg tertinggal ?