CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 2 Mei 2011

aku dapat tawaran kahwin laaa ! haha. :)

salam,hye readers :)
see,picture kat bawah tak? 1 week lepas aku dapat surat ni,mak aku yang sampaikan kat aku. aku ingat surat apa laa sangatkan ? ingatkan tawaran kahwin ke apa ? *nada menggatal jap.
aha !



rupanya bukan. rupanya aku dapat tawaran dari KPTM KL. aku ditawarkan tawaran mengikuti program di KPTM dalam program PROFESSIONAL ACCOUNTANCY ASSOCIATION OF CHARTERED CERTIFIED ACCOUNTANTS (ACCA) selama 4 tahun.

dengar macam best and panggilannya bulan 6 ni. yang aku pasti semua student batch kolej sama dengan aku kebanyakannya semua ada dapat tawaran ni. weeeeeee,ruginya kalau lepaskan. tawaran ACCA kot. aku nak pergi, tapi macam tak boleh jee. mom aku pun macam bagi tak bagi jee. sumpah aku cakap rugi sesangat kalau LEPASKAN !

camne aku nak bincang bebaik dengan mom aku ni ? aisehh,serba salah. huwaa ! mak akak nak pergi. please,please. :)

2 0000 awesome blogger says?:

WidadCutieyGirlZ StorY berkata...

ko pon dptdp..mkne nyer semua org dpt la yer..tu la mcm menarik kan..heheh..tapi 4 taun tu lme nyerr..

aku tag ko tau :
http://widadcutieygirlz.blogspot.com/2011/05/blog-saya-biasa-biasa-je-tapi-cool.html

siti zaleha berkata...

aahsemua orang dapat. tu laa lama sangat. oke. thnx