CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Ahad, 1 Mei 2011

tolong doakan kurus boleh ? ^_____^

selamat pagi tengah-tengah buta. hye readers,bloggers :)
wahaha,aktif bebenor mata pepagi buta ni yeee. sini baca nak shout ni ! pada sesiapa yang baik hati,murah hati,ringan tulang dan yang sewaktu dengannya nak mintak tolong ni. tolong doakan saya kurus boleh ? ^_____^ *sambil buat2 muka mintak penampar kaki tangan. ala,bukan luak pun kalau korang tolong doakan aku kurus. korang gak yang dapat pahala nanti :). jangan kedekut sangat. haha !

yeeee,ada yang tegur aku daa GEMUK ! diulang daa GEMUK ! ish,ish. bila aku tanya 'gemuk sangat ke aku ni ? '. ada yang cakap 'tak laa,oke jee aku tengok. cuma nampak berisi ' *ayat konon nak kasi hati sedap. haha. yaaaaaa,memang betul aku daa berisi. berisi kenapa? senang hati ka or daa ada orang jaga ?

source:google.
*aku tak laa segemok ini oke :)


haha ! kelakar bila cakap macam tu. mana ada ! daa memang badan aku cepat naik tapi lambat nak turun nak buat macam mana ? aku pun perasan badan aku semakin naik sikit. tu namanya aku sihat. at least tak de laa sampai kena obesiti. tapi aku tetap gak nak kurus macam ni. boleh tak ?

source:google
*oke,aku jeles sebentar. :)


SEKARANG vs DAHULU

cuba tengok sikit perbezaan gambar di atas ? sebelah kanan aku yang sekarang dan sebelah kiri aku yang dulu. tak silap wantu aku sem 4. sila lihat dengan jelas dan beri komen anda.

soo,dengan ini aku nak mintak jasa baik tuan-tuan,puan-puan,kakak,adik,abang,sepupu,sepapat,
jiran sebelah untuk tolong doakan saya cepat2 kurus oke. :) jasa kalian semua amat saya hargai. *sambil buat muka 10$.

p/s:terima kasih !


2 0000 awesome blogger says?:

zacky ~786~ berkata...

Amin ~ mudah-mudahan..
p kna la berusaha yerp... :)

siti zaleha berkata...

zacky: hehe. amin. yeah! tengah berusaha ni.