CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Khamis, 28 April 2011

short ! :)

salam,
hye readers,bloggers and kawan-kawan.
huwaa! lamanya tidak bersua. haha. aka sudah lama aku tak jenguk blog + membebel. heee :). yess! aku di bumi JB atau JOHOR BAHRU sekarang. rindu gila sama family. aiyooo, ni menunggu driver datang ambil. *heee :).

sepanjang perjalanan aku nakke JB macam -macam ragam dan perilaku yang dapat aku tengok. huh! manusia memang macam-macam perangainya,gayanya,tingkahnya dan segala-galanya. ada yang kelam-kabut nak kejar waktu takut terlambat or what,ada yang menunggu train ktm dengan cuaca yang begitu hangat, tak kurang juga melihat kerenah kanak-kanak kecil merengek menangis begitu manja dengan ibu bapanya.

haha,rimas juga laa kadang aku bila daa tengok keadaan macam tu. hoho,baru ku sedar sendiri kadang-kala kita pun macam tu juga. tergopoh-gapah nak cepat-cepat semata-mata nak kejar train takut terlepas padahal boleh tunggu kot. haha. orang lain pun macam kita juga, akan melihat gaya kita sebegitu rupa. so0,tak ada perbezannya semua serupa. cuma masa dan keadaanya yang berlainan. pandai-pandai laa pikir sendiri dan menyimpulkan semua. :)

0 0000 awesome blogger says?: