CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Ahad, 1 Mei 2011

KISAH: jawapan paling pandai orang tanya APA MAKSUD GAMPANG ?

entry keDUA untuk pagi ni.
baru teringat nak cerita. :)

suatu hari ketika di waktu tengah hari, suasana yang panas redup angin sepoi-sepoi.

si polan: weyh,kau ni macam gampang betul laa.

si minah: kau laa gampang sangat.

si polan: kau laa.

si minah : kau tahu tak apa maksud gampang ?

si polan : aku tahu laa.

si minah: kalau kau tahu apa maksud dia. apa maksud gampang?

si polan : kan ada dalam kamus dewan dan bahasa.

si minah: aku tahu laa,tapi apa maksud dia kalau kau tahu.

si polan: oke,gampang tu maksudnya dulu ada dua orang kawan sorang cina sorang india. diorang rapat sangat. yang cina nama GAM yang india pula PANG berasal dari
ampang. diorang berdua selalu bersama. ada pakcik ni nak panggil diaorang berdua.
weyh,kau berdua mari sini. dua-dua aku nak GAMPANG ! *tu laaa asal nama gampang.

si minah: kau gila ke apa ? orang tanya maksud gampang? bukan asal gampang. BODOH !

si polan : hahahahaha. tu laa jawapannya.

semua hanya mampu ketawa sahaja bila dengar jawapan macam tu.

soalan paling pandai dan jawapan paling sengal. orang tanya lain lain yang dijawabnya. actually, ni dialog antara member aku dengan abang office aku. sengal !






3 0000 awesome blogger says?:

zacky ~786~ berkata...

mmg gampang btol la.. ehehe

Zuraidah berkata...

Hoho. GAMPANG!

siti zaleha berkata...

zacky : mmg gampang

zuraidah : hohoh