CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Selasa, 5 April 2011

kenapa suka terlalu perasan sangat

selamat tengah hari readears,^____________________________^. hari selasa yang membosankan. yess,next week hari isnin daa habis aku praktikal. seronok,seronok. :)

mari ke tajuk perbicaraan. *ingat ni mahkamah ke apa,nak tajuk-tajuk perbicaraan lak. aisehh,saja jeee. yeee,kenapa kita suka terlalu perasan sangat erk?? aku pun konpius dengan soalan ni. yelaa,mungkin kita boleh fikir sendiri kot. sebenarnya jawapan tu ada sendiri pada kita. so0,pandai2 laaa manipulasikannya sendiri.

cuba korang perhatikan... kekadang bila time dapat pujian atas hasil usaha kita sendiri tak kira laa usaha pape pun laa an,mesti kita daa kembang semangkuk an? haha. start laaa. mana tidaknya bangga dengan diri sendiri ada orang puji kita. even susah nak dapatkan pujian tu. aisehh,, manusia memang macam tu kan pantang kena puji jeee,perasannya melebihi had impak maksima. maksima laa sangatkan. heeee :)

haha. normal laaa tu. kekadang pun aku macam tu gak. tapi uh kan kejap jeee bangganya tu. tak boleh riak sangat. nanti berdosa. :) tapi kekadang aku perhatikan orang sekeliling aku tak kisah laa sesiapa pun,pantang kena puji sikit. tu diaaa! mak oiii... perasan kembang semangkuk tahap hantu mak limah. huhu. suka noo kena puji pastu perasan sangat konon dia laa lagi terbaik antara memang terbaik laaa konon. tu belum lagi dengan perasaan bangganya. aisehh,buat orang lain kadang tengok meluat.


so0,renung-renungkan jee laa bersama. :)



3 0000 awesome blogger says?:

zippo miller berkata...

anda berade didalam

zippo miller berkata...

http://zippomiller.blogspot.com/2011/04/7-blog-contoh.html

siti zaleha berkata...

thnx en zippo,terharu sesangat