CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 28 Mac 2011

susah kaa mahu senyum?



selamat pagi isnin readers. heeeeee,pepagi ni tak ada kerja nak buat. so0,aku ringan-ringankan tulang dan curi-curi tulang dok berstory-mory di sini pagi ni. oke,jum start membacanya. :)

pepagi ni aku geram sekejap. yelaa,mana tidaknya. pagi tadi aku sampai2 ke tempat kerja aku dengan sorang kawan ni,terjumpa laa sorang kakitangan ni. *lelaki oke. jalan bersebelahan dengan dia. aku dengan baik hati and dengan keperamahannya,aku hadiahkan sekuntum senyuman yang tak seberapa manis bak madu dan gula dengan tulus ikhlas kat dia. kata orang tua, kalau kita senyum pepagi murah rezeki. senang nak masuk. *memang betul pun. tapi bukan senyum sorang2 macam orang gila oke.

aisehh,korang tahu punya hampehh dia tak senyum langsung. memang betul-betul sombong laaa. grr~~ geram betul. susah sangat kaa nak senyum. even tak ikhlas,senyum jee laaa. bukan kena bayar pun. kan senyum itu satu sedekah. susah betul ada manusia macam tu. haishh, kena cover malu jee macam senyum sorang-sorang.



cuba laaa senyum macam ni huh. comelkan. oke,senyum sampai ke telinga macam ni. :)






3 0000 awesome blogger says?:

muniraksasa (; berkata...

gile bengkek kan bile manusia tak balas kite punye senyum. arghhh *emosi ;p

WidadCutieyGirlZ StorY berkata...

senyum:)

siti zaleha berkata...

@widadcutieygirlzstory: haaa,senyum :)

@muniraksasa: tulaa pasal. malu jee an. haha. dislike manusia macam tu.