CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Selasa, 15 Mac 2011

menghitung hari sahaja

salam tengah hari khamis readers and bloggers :)
yess~~ time macam ni aku tersenyum ceria sambil menaip entry ni.
*kenapa aku suka? entah laa.
memang tebiat aku pepagi macam ni.
jangan kata aku gila ok! senyum itu 1 sedekah.
oke,beberapa hari tak menupdate sebab ketandusan idea lagi pun line macam h****.
*macam tak ada alasan lain jee la an.
hahaha,normal laaa tu.

lets we go to our story now.
eh eh,aku punya story laa bukan kamu.
*sila duduk diam-diam dan baca dengan slow. 1,2,3 go!
oke, sekarang aku sedang menghitung hari sahaja.
menghitung hari apakah itu??
haiyooo,aku pun tak tahu laaaa.
menghitung hari mahu kahwin ka? nak dapat anak ka? or.........
haha.
no,no,no,no. FULLSTOP!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.





*click untuk tumbesaran itu penting :)
sumber:google. buruk aku kerjakan!



yaaa,ini jawapannya.
sedang mengira hari untuk menghabiskan masa praktikal aku.
hanya tinggal beberapa hari jeee lagi.
yess~~
tapi yang tak bestnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
huargghh! kena buat report.
perhh,,kena perah otak nak buat semua tu.
mana nak cilok ayat,idea and so on...
belum lagi dgn final project nanti lepas ni.
ouhh,,ya tuhan bila mahu habis ni.
lambat sesangat nak tunggu masa tu.
:) cool!
hahaha.

after this sudah boleh tunggu grad!





sumber:google

-the end-




p/s; tunggu next entry menghitung hari part 2! :)






























2 0000 awesome blogger says?:

Nobita Sensei berkata...

bila tengah belajar tak sabar nak praktikal. bila tengah praktikal tak sabar nak belajar balik. kan? kan? kan?

siti zaleha berkata...

yups,memang betul sesangat :)