CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Jumaat, 25 Mac 2011

kenapa ramai yang gila drama KOREA?

source: google


hye,all readers and blogger.
sejak akhir-akhir ni mood blogging aku daa berkurang. huwaa,ke'busy'an sje.. btw,still setia sama blog lapuk ni.

berbalik pada tajuk,nampak tak picture sebesar alam semesta tengah2 jalan tu *besar laa sangat. aku pasti korang mesti tahu kan tu picture apa. siapa-siapa yang minat and tergila-gila sangat dengan cerita KOREA tu mesti tahu kan. aku sendiri pun tak tahu tu picture kumpulan mana.. main pakai copy paste jee picture tu. oke,nampak sangat aku buta dengan kumpulan-kumpulan apa kemenda entah tentang actress2 korea ni. :) *sorry yee kepada peminat2 fanatik korea. sebab aku tak berapa minat sangat dengan mereka semua ni.

sebab tu aku tak amik kesah langsung dengan semua cerita-cerita diorang ni. tapi aku pelik kenapa ramai sangat yang minat gila sesangat dengan drama2 diorang. huwaa :),, best sesangat kaa? adehh,aku kalau tengok cerita diorang yang bercintun-cintan ni,mak aiihh tengok dengan tak ada perasaan ada laa. apa lagi memang tak minat sangat uh cerita diorang.

lain pulak aku tengok mana-mana member2 aku yang mmemang minat sesangat dengan drama2 korea sampai boleh tangkap leleh, alahai,terkejut makk! haha. siap puji2 lagi "hero dia handsome laa" belum lagi "heroin dia comel laa,kiut laa".

uikss,dahsyat betul pujian dia. feeling habis tengok. heee,bukan apa. tak kesah laa korang nak puji pape pun,sebab cakap beribu kali pe pun aku tetap cakap aku tak minat dengan cerita2 korea. aku sendiri pun tengok tak ada perasaan ada laa. :)






2 0000 awesome blogger says?:

Tanpa Nama berkata...

saya minat girls generation. haha :D

siti zaleha berkata...

minat gak ea. :)