CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Khamis, 3 Mac 2011

eh eh,aku minat kat laki orang laaa.

assalamualaikum,,
haha. gempak-gempak punya story.
tak ada laaa. saja nak buat gimik jeee.
ketandusan idea,meletup-letup ni.
oke,stop membebel.

eh eh,aku minat kat laki orang laaa.
oke,jangan terkejut.
bukan aku suka betul-betul pun.
gilaa ke apa,minat jee laaa..
aku minat sebab :
-sebab diorang ni nampak matured.
-fikiran diorang matang.
-selalu kemas jeee. xde selekeh-selekeh pun.
-sedikit bertanggungjawab orangnya.

haha,ni apa yang aku nampak and klasifikasikannya jeee.
bukan apa pun,xde laa aku kejam sangat sampai
apa yang korang fikir.


p/s:sebenarnya teringat kat member1 unit ngn aku ni,dia ni rupanya ada secret admire seyh kat tempat kerja aka praktikal kitaorang. haha.




ini laaa orangnya.

*handsome bhai! mai kenal-kenal.

nak tahu tak siapa 'secret admire' dia.. tak boleh blaaa pak guard kat tempat kerja kitaorang yang minat kat dia,ciap add lagi kat fb. memang betul-betul 'hot stuff' laa kau ni lynn. *kau yang cakap sendiri ea. haha.

-the end-

0 0000 awesome blogger says?: