CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 7 Mac 2011

bila lelaki orang ni rajin sangat bergayut dekat office...


selamat petang readers. :)
haaa,tetiba mood mengupdate di waktu petang datang dengan sendirinya.
lai,lai,lai aku mahu share cerita dekat sweetstalker,rakan-rakan bloggers,kawan-kawan,silent readers ini blog.
sila perhatikan tajuk diatas.
gempak tak gempak. *konon2 jee laaa
haaaaaaaa,saja jee laa nak buat action.
*ni idea pertolongan setan dari fazlin. haha. :)

oke,semenjak aku start masuk praktikal kat sini..............
(tempat adalah dirahsiakan,sila search di google map)
saja nak kacau korang :) *ketawa setan mengusik.
hampir nak dekat dua bulan lamanya aku duduk terperap tertonggek terhangguk terkulat di bahagian unit hasil bersama si fazlin *sila bangga sekejap tuan punya nama ni.
aku selalu perhatikan sorang abang office aku ni.
actually,tempat dia berdepan dengan meja kedudukan tempat aku and member aku lagi sorang.

nak tahu kenapa??
aku sendiri pun tak faham,abang office aku ni rajin terima call.
kalau boleh nak dikatakan hari-hari laaa.
uhh,aku pun naik pelik..

*macam ni laa muka dia bila dapat panggilan telefon..


mana tak peliknya.
daa laa hari-hari dapat call,time cakap pula tu jangan cakap laaa.
memang tak ingat dunia.,uh apa lagi bila daa ketawa.
*mak oi meletup,buruk bunyinya.
entah dari siapa-siapa jee dia dapat call.
rajin sangat uh bergayut.
si abang office aku ni daa kahwin actually.
kekadang member aku selalu tanya.
kalau daa kat office rajin bergayut,kalau kat rumah macam mana huh?
haha,soalan cepumas kau tanya.
agaknya kalau ada orang yang call dia kat uma,confirm kena rembat balang periuk belanga dengan bini dia ni.
*haha,mamandai jee aku bagi jawapan. ada aku kesah?

haaa tu baru rajin sangat bergayut dekat office..
belum lagi korang tengok bila abang office aku ni berchatting dekat YM aka Yahoo Massenger.
haaa,chatting dengan siapa tu aku tak tahu laa.
maybe dengan kawan dia kot.
tapi,pernah satu masa dia add aku punya YM.
aiyooo,nasib aku tak selalu buka. xD.
hahaha,ada lagi bila time dia bergayut tu kat telefon.
suka sangat cakap besar laa.
*bajet bagus sangat laa.
yelaa,contohnya yang pernah aku dengar laa.
"daa tahu salah buat benda tu,suruh laa dia amik kursus tu balik semula. buang masa jeee"
*tahu laaa dia tu banyak pengetahuan (sebab skrg tengah amik master kot), tak payah laaa nak macam berlagak sangat.

kadang aku dengar pun,
eceh,naik meluat juga uh.
daa dia selalu cakap macam tu,pasang telinga jee laaa.
haha.
kadang aku cakap gak kat member aku,
"macam banyak skandal jee abang ni an,hari2 bergayut?"
member aku cakap,
"biasa laa tu,hot sangat laa katakan"
eceh hot sangat kaaa.



muka mamak bawah rumah aku lagi comel macam ni
*eceh,panjang betul entry ini..


p/s: haha,bila aku dapat tajuk ni automatik aku terus update. peace!

0 0000 awesome blogger says?: