CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Rabu, 19 Januari 2011

tahniah ZAQUAN & AYU RAUDHAH nikah jumaat ini


korang baca tak paper metro hari ini...
mesti ada baca an...
kenal tak wajah di atas.
seorang pelakon dan seorang pemain bola sepak.
siapa lagi kalau bukan AYU RAUDHAH dan ZAQUAN..
wahhh,untung kedua tuan punya badan ni.
daa laa sorang cantik sorang kacak lak tuu.
memang sesuai kelas gitu.
aha, tak sangka mereka berdua nak kahwin.

kata ZAQUAN dalam satu petikan di dalam akhbar metro:
Mohd Zaquan berkata, keserasian hubungannya dengan Ayu Raudhah bukan disebabkan bakal isterinya itu memahami kerjayanya sebagai pemain bola sepak, malah sentiasa memberikan sokongan dan semangat untuk terus berjaya hingga ke persada antarabangsa.

“Perkahwinan ini dan sokongan padu bakal isteri dijadikan sumber motivasi saya untuk terus maju dan cemerlang dalam bola sepak tambahan pula selepas kejayaan pasukan kebangsaan menjuarai Piala AFF Suzuki, baru-baru ini.


“Saya yakin ia tidak menjejaskan tumpuan saya kerana dia (Ayu) amat memahami kerjaya saya,” katanya.



auww~~ sweetnya diorang berdua ni.
semoga mereka berdua bahagia sehingga ke anak cucu.
AMIN...

5 0000 awesome blogger says?:

qasehraihan berkata...

xsuka zaquan..suka idil lagi...wajah aiil lg lembut kott..hehe

IzwanNie berkata...

c0o cwittt...^__^
ayu sgt c0mey.. like her...

siti zaleha berkata...

qaseh:aha,nape xske? kn comel gk.
wanie:heee,tw xpe.

Encik Blogger berkata...

bgai pinang dbelah2

siti zaleha berkata...

encik blogger:bagai pinang dibelah dua kan.:)