CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Selasa, 4 Januari 2011

sikap seorang MANUSIA

oke..
hari ini rasa nak marah saja.
sebab daa tak tahan sangat.
angin kus,kus daa turun naik.
YA ALLAH,ampunilah dosa hambamu ini. amin :)
now,aku tengah menulis entry ni pn kat dalam bus dalam perjalanan ke kuantan.
sebab ada hal yang perlu aku selesaikan.
yess~~ tadi masa dalam perjalanan before ke perhentian bus,
aku menaiki satu bus ni.
masyaallah,hanya aku sendiri yang merasai macam mana sakitnya hati aku time tu.
aku bertanyakan berapa harga tiket untuk ke larkin.
eh eh,uncle yang bawa bus ni boleh cakap tengking-tengking kat aku.
macam laa tak boleh cakap slow2 dengan aku time tuh.
semua orang tengok da berpandangan sesama.
time tu aku cuma terlupa harga tiket itu,
apa laa salahnya cakap baik-baik.
nasib aku boleh bersabar time tu,sebab aku fikir dia tu orang tua lagi tua dari aku.
aku hormatkan uncle tu.
kalau tak mungkin aku daa cakap direct depan tu jee.
tapi fikir depan orang ramai,aku abaikan.
aku terus keluarkan duit dari dompetku dan aku beri kepada uncle tu.
then aku terus berlalu menuju ke tempat duduk belakang.
tu laa manusia.
cakap baik2 je kot,tapi balas kat kita cakap menengking2 plus kasar pula tu.
grrr~~ damn!
harap aku tak jumpa uncle tuu lagi lepas ni.


p/s: masih boleh :)

2 0000 awesome blogger says?:

✿....rossa alina....✿ berkata...

huee..maybe dier sakit perut ke..nak membuang ke..ke baru putus cinta..kihkihkih..

sabar je laaa..manusia cmtu mmg membengangkan..

siti zaleha berkata...

heee,tu laa. grr~~wt geram jep. :)