CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Rabu, 19 Januari 2011

siapa punya kerja laa ni...

selamat malam..
eh eh,daa malam ke pagi erk??
lalalala~~
malam masih muda lagi an....
cett~~ padahal esok pagi aku daa kena kerja boleh sesuka hati tak reti2 nak tidur lagi an.
okeoke. aku just nak share kat korang jee an.
tadi aku pergi check kat statistic traffic blog PUAN RAHMAH DAUGHTERS STORY BLOG kepunyaan aku ni.
aku perasan lain macam jee kat search keywords traffic blog aku ni.
ada ke blog aku ni berunsurkan seks.
haishh,ada pulak tu pergi search 'rahmah sex' 'puan sex'.
cam SENGAL betul.
ingat blog aku ini apa.
siapa punya kerja laa ni an.
tengok picture bawah ini.


*click untuk tumbesaran itu penting! :)


aku pasti mesti antara rakan blogger lain pernah mengalami an perkara macam ini.
macam tak patut jeee.
tolong laa jangan ada perkara macam ini.
ada tak jalan penyelesaian untuk mengelakkan benda macam ni tak terjadi lagi?
kalau ada,sila share dengan aku.
thnx. :)


2 0000 awesome blogger says?:

AMOI KUSUT berkata...

hahaha..
mcm mana lak ley ke blog ni lak kan..

siti zaleha berkata...

haha. lama u tak datang ea? :)