CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Selasa, 4 Januari 2011

ouh! header blog untuk NURUL ATIKAA

yesss~~ saya suka dengan hasil kerja saya!
cehh,berlagak sekejap.
kenapa erk??
hehe.
hari tu member aku si NURUL ATIKAA mintak tolong buatkan header untuk belog dia.
so0,aku try laa baik hati buatkan untuk dia.
saja je,boring2.
eh eh,nak tgok meyh sini cek tunjukkan.
tengok bawah sini..


*sila jeles sama header dia :)


yee,memang jeles pun.
sebab ada elmo tuuu background dia.
aku agak je minah ni minat inatang elmo tuh.
so0,buat laa.
haha,aku yang buatkan pun boleh jeles gak.
aha,tolong member2.
apa salahnya.
saja suka-suka.
oke,ika daa ciap ni.
NAH AMIK NIH UNTUK KAU TERSAYANG :)!
kalau tak cantik sorry tau. :)




p/s:jum jejak ke belog dia :)
*kalau ada sesiapa yg nak suh aku wat an header utk belog anda bole laa
shout kt sy,insyaallah kalau sempat sy buatkan. :)












4 0000 awesome blogger says?:

Hanim Mahali berkata...

wah, chanteknya...

siti zaleha berkata...

hanim:terima kasih dear. :)

fi berkata...

whee . jeles larhh . comel .
fi nak2 jgk bole ?
:D

siti zaleha berkata...

heeeee,bole3 sje. :)