CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Jumaat, 24 Disember 2010

i will keep this moment

haishh,lama betul xbuat post entry..
huhu,pemalas betul empunya blog ni an.
AAAAAACHOOOOOMMMMMMMMMMMM!!
kan daa bersin,byk sgt habuk ni.
meyh,meyh lap sikit.
haaa,kan daa bersih.
eh eh eh,membebel lak aku ni.

oke,jum ke tajuk yang aku nak story ni..
err~~ apakah itu??
heeeee.

ouhh,damn! 2010 sudah hampir melaburkan tirainya means kita daa nak hampir dengan penghujung tahun dan akan datang muncul laa tahun 2011.ee,cepatnya masa berlalu.ouhh,mesti korang banyakkan moment yang best2 tak kesah laa sama ada sedih,pahit,manis sama ada dengan kawan2,family,cousin2 or sepupu sepapat korang an. haha! sama laa macam aku. ouhh,memang best an. nak je diputarkan balik,tapi nak buat macam mana,masa begitu pantas berlalu. grr~~ aku sebenarnya rindukan moment dengan semua member2 sekelas sejawat yang seangkatan dengan aku di kolej. aha,SECTION 1! huh,really damn mish a lot! this some picture saat2 bersama mereka.





yess,saat2 berbuka puasa bersama pada 24/8/2010 di TASIK IDAMAN,bangi. just deal bersama some kawan2 yg join je. yang lain tak dapat nak join. btw,its oke. kami semua enjoy time tu. lalalala~~







time open class raya at kolej bersama madam hazirah. ngeee~~ rindunya.






moments of graduation night at PALACE OF GOLDEN HORSES. auww~~ gorgeous and handsome semua time nih.








uh,the best damn thing moment yang aku suka. saat2 photography classes. saat2 happening,gedik,sewel, kecoh. ouhh~~ memang sporting mereka. :)


ahli2 keberet mesyuarat:
WELCOME TO THE CLUB~~


olie,wawa,nurul,bella.

azman,syafiq,yoe.

wawa,fiza,daya

scha,fiqa,ogy.

si pembuli kelas antarabangsa,wafiy.
tak ada dia,tak hidup suasana kelas.

azhar,ayien.
mimi,muaz.

syera,vasanthi


aina,fatimah

lynn


sarah

K.A.M.I
housemate,classmate and friend.
aku,hani,fatin,ira.





moment yang sangat indah bersama kalian. wish u all gud luck and to the best for our last semester guys. i will keep this moment the best damn thing that i remember. :). maaf kalau ada tersalah bahasa atau kata2 di dalam entry ni.

ALL THE BEST GUYS!!






*nota kaki:yg mana xde pic dalam ni sorry ye,
xdpt nk upload sbb line berukband mcm tenuk.



0 0000 awesome blogger says?: