CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Jumaat, 31 Disember 2010

goodbye 2010,welcome 2011


auww,tajuk entri yang menyayat hati.
haha..btw,tinggal 1jam lebih sahaja lagi tahun 2010 bakal melabuhkan tirainya.
so0,sama2 laa kita mengucapkan selamat datang untuk tahun 2011.
let's he bolder,wiser and stronger in 2011!
build new bridges,fix broken ones,with lots of success,good luck,peace, and harmony,always walk with love and an open heart.
setelah setahun berlalu dan kini muncul tahun baru lagi. wahh,confirm2 umur masing2 makin meningkat tua ke 30an,40an or 50an. haha. pada yang daa hampir2 mahu meningkat tua tu terima laa seadanya yang anda bakal melalui umur itu. heeeeee :)
btw,ia hanyalah angka dan harap2 tuhan masih panjangkan umur kita. insyaallah :).

apapun, jadikanlah kisah kita di tahun lalu sebagai semangat untuk terus berusaha. walaupun adakala tumpas di tangan kegagalan namu janganlah patah semangat untuk terus melangkah. sama-samalah kita bersyukur pada tuhan kerna kita masih diberikan bernafas dan mampu untuk beribadat kepadaNya. amin.

okeoke,cakap pasal tahun baru ni confirm setiap orang ada akan pasang azam tahun baru juga kan. wahh~~ kasi kongsi sikit sama PUAN RAHMAH DAUGHTERS ni korang punya azam boleh tak? haha~~ tak nak kongsi tak apa gak. sebab orang cakap SHARING IS CARING right!

nak tahu azam aku apa?
haaaaaaa,apa uh? lalala~~
i wish wanna to finish their studies and want to quickly hold a roll of accounting diploma where i want to gift to my mother who has sacrified much more for me. i love u mom and thanx a lot.
oke,cukup daa tu. banyak sangat lak nak membebel.
pada yang masih ada lagi azam korang hajati tu belum tercapai, tunaikan laa yee.
hee,nak tak nak bawa lerh ke tahun depan 2011 ni. :)

semoga tahun 2011 akan datang ni lebih baik dari tahun 2010. amin. kalau ada yang menyambut tu kat luar sana ingat2 laa. jangan melampaui batas sudah. banyak kejadian bakal berlaku di malam tahun baru ini. yelaa,ada yang sambut dengan bf/gf,kengkawan,saudara mara tak juga dengan family. tahu2 nanti masuk paper muka depan tajuk besar! huh kau, sama2 mahu mengingati sahaja.

so0,masa daa menunjukkan 1jam lagi sahaja cepat2 laa pasang niat korang yang mana belum pasang lagi ea. sempat lagi nih. tahun baru,azam baru, pe lagi nak baru. err,,whatever je laa :).




*lastly,pic dari minah gedik. :)
amik kau!


"HAPPY NEW YEAR PEEPS!"




0 0000 awesome blogger says?: