CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Jumaat, 10 Disember 2010

BOSAN LAA NGEXX!

oke,oke,oke.
apakah itu??
haish~~ley tny ag an.
before tuh bape hari da xupd8 ini PUAN RAHMAH DAUGHTER STORY BLOG..
cett,,nama je buka blog ni hari2.
tapi xreti2 nk mengupd8 sbb xde idea laa ngexx!!
malas bebenor.
ngehh~~

oke,oke,oke..
berbalik pada tajuk diatas.
sila lihat gambar ini dahulu.




*hny tontonan shj. xnk lihat bole go. haha.


yesss~~xde pe laa..
aku cuma bosan bila daa menghadap dengan makhluk-makhluk bumi ni yang suka sangat tanya pelbagai soalan yang sama jep.
balik-balik tny soalan yang sama .
aduhh~~anda2 sekalian xde kaa soalan lain yang awak nak tanya kat sy ni.
antara soalan yang terlampau or kerap kali tanya:

1.nama siapa?
omg,nama aku semah binti tajol. haha. mak kau suh tny ka?

2.adik beradik berapa?
adik beradik 10. nape kau nak join ngn adik beradik aku ka? haha.

3.asal mana?
asal sy org bangla. kau keling ea.

4.da de bf ka?
ouhh~~soalan paling femes. ngexx,suka aku uh da de ke x? nape kau nak isi borang ka.

5.awak study ke kje?
sy kje. kira bulu kambing. nk tolong kirakan tak?

6.tengah wtpe 2?
aku nga skodeng anak mak limah jongang 2 huh. nk skodeng skali x?

haishh~~soalan betul2 terlampau laa sampai nek bosan daa nak jawab.
nak tak nak pn kena jawab gak.
kang xpasal2 de plak yg ckp aku ni sombong.
aku xsombong cuma malas nak jawab lagi.
10x tanya,1000x aku kena jawab.
adehh~~bole mati pitam.
haha.
tny laa soalan lain yang bole mencabar minda nk gk aku menjawabnya.
haha.
oke,oke. da penat aku membebel.
sambung besok.




*nota kaki:jam menunjukkan jam 2.15am. tido!



0 0000 awesome blogger says?: