CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Jumaat, 10 Disember 2010

1st time dapat awards..

oke..
aku nk buat entry pasal aku baru 1st time dapat award dari another blog yang aku jelajahi td..
gila 1 ari ni kje aku berblogwalking kt blog orang.
so0,nice laa blog korang.
haha.
seronok baca blog diorang de macam-macam ada.
yang paling menarik bila baca blog yang ada mengadakan tutorial.
kat situ menarik perhatian aku and aku follow up diorang punya blog.

1ST AWARD dari blog NURUL SYAHINDAH:



*hehe,i follow u.


2ND AWARDS dari SIS MEOW:




*belog sis ni comel sgt. nk follow,tekan jep kt nama kt atas tu ea.



3RD AWARDS dari ANIS DIYANA:



*nk follow dy,click je kt link name dy tuh. belog dy pn cantik gk uh. syarat2:

Copy syarat-syarat dibawah untuk ambil award ( comel ) ini okey !

1.Mesti follow blog dia.
2.Mesti copy syarat-syarat apabila ambil award ( comel ) ini
3.Beritahu dekat chatbox dia lepas ambil award ni
4.Tak boleh buat award ni seperti award diri sendiri
5.Dilarang mengedit apa-apa pada award ini .Contohnya kamu tukar laman web blog dia jadi laman web blog kamu dekat award ni . Aih , banyak cantek !
6.Award ni tak boleh tag kepada sesiapa . Kena ingat tu !


*nota kaki:thnx :)

0 0000 awesome blogger says?: