CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Sabtu, 30 Oktober 2010

sila cermin diri kau dahulu ya!


*adakah ini muka anda??? haha. sila tilik betul2. ye kaa ini anda.
sila perasan betul2 oke. muka toye an xboleh blahh. haha.


yesss,kat sini aku nak kongsi cerita.
sila cermin diri anda dahulu!!
why?why?why?why?why?why?
yess. why. nth laa.
nge :)
merepek jep aku ckp nih.
haishh~~
siti zaleha.
wake up doe.
ko nihh~~
aha,
de someone yg tegur aku macam itu ini laaa.
ahaha.
kt cni aku nak cakap n nk tny ckit.
before kau nak kasi advice kau yg macam opah2 n mak nenek kau tu dulu kt aku.
adakah kau sedar siapakah kau sebenarnya??
dari mana asal usul kau?
hahaha. sila jawab,jawab.
tahu takut kau an.
cehh~~berlagak aku.**wink3.
disini aku ingin mentitahkan.................................
cehh~~*bermadah pula.
gini laaaaaaaaa.
bukan pe.
ye laaa an,an,an,an.
kau nak bagi advice kat aku,tapi kau sendiri pun tak betul jua.
hurrmmm,bajet cam diri kau tuuuu terbaik ka? baik sgt ka? bagus sgt ka?
sila jawab face 2 face kt kau.
*bukan facebook or mukabuku oke!
ahaha,


yeahh,sebelum anda mahu memberi advice kepada saya.
sila cerminkan diri anda dahulu yeee seperti dibawah ini.
haha.
adakah sama seperti anda??



klu perasan sme kot....wahahaha.


oke sila sambung cerita yeee.
if kau rasa diri kau tu da betul and saksama.
oke go 0n.
kau boleh nasihatkan aku.
and aku akan terima nasihat kau.
tapi kau belum betul2 cerminkan diri kau dulu yg cantik/handsome sgt laa.
sbb kau sendiri pun tak betul.
de hati nk advice orang.
tu laa before nak nasihat2 an orang.
pikir2 dulu oke.
pity on u laa girl/boy.
wakakaka.
chill babe.
akhir kata,
SILA CERMINKAN DIRI KAU DAHULU YANG SANGAT CANTIK/HANDSOME YA!
ANDA FAHAM?
:)



p/s:hanya ditujukan pada someone manusia.
maaf kalau ada yang terasa.
tiada yang berkaitan antara hidup atau mati. :)

0 0000 awesome blogger says?: