CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Selasa, 12 Oktober 2010

ALL IN ONE STORY(8/10/2010)

haha.
ketawa sensorang aku bila aku teringat cte nih.
sebenarnya daa lama nak upd8 story pasal nih.
tp xmenyempat.
haha.
busy punya pasal.
oke,oke.
storynya bermula begini.
tersebutlah alkisah thoiyibbb.
haishh~~ merepek lak.
kita teruskan bercerita yep.


oke,mula2 cerita..

PART 1:pasal jamuan kolej..
aku and housemate the gang pergi berempat.
sepatutnya lima orang tp ag 1 org balik.
so0,g berempat je la.
kitaorang ni an budak baik.
g laa jamuan raya kt kolej kesayangan tuh.
sebenarnya g sne cuma nk makan je.
bukan de pape tujuan pn an.
haha.
tp not bad laa function mlm 2.
mcm2 makan de tp disebabkan rmai org.
so0,makan mne yg dpt laa.
mmg terbaik.


PART 2:baju raya+karaoke.
npe erkk?
haha.
kt story ni mmg kelakar nk mampus.
ngee :)
after kitaorang g function raya tu.
pny laa dajal pale otak masing2 nih nk g karaoke+tgok wayang.
padahal esoknya de test ACM 256.
tw kt ne selalu kitaorang g.
mesti laaa kt ALAMANDA terdekat dgn uma.
wo0ot,wo0oot.
nk dipendekkan cerita.
kami berempat kononnya nk tgok wayang cte JPBC 2,tp agaknya nasib tak menyebelahi tiket wayang cte tuh habis.
haha,padan muka an we'all.
mmg terbaik.
xjadi laa tgok wayang.
tp xpe,kitaorang g laa karaoke dgn berpakaian baju kurung+bertumit tinggi.
haha.
sebenarnya malu uh gk.
sbb dr awal sume orang da tgok ktorang kot dr tmpt wyg sehingga ke tmpt karaoke.
haha,nk wt cmne.
lenjan je uh disebabkan malas nk balik turun naik uma tangga tingkat 5 punya pasal.
1st time dalam hidup aku.
woo0t,w0oot


PART 3:lipas+baju terbakar.
yang part ni kalian jangan lak ketawa ea.
dipendekkan cerita.
kami baru je balik dr segala kejadian story diatas.
setelah penat2 menaiki tangga,aku pny laa pnt dok lepak dpn tv.
si fatin and ira nk gosok baju untuk pergi test esok hari.
manakala dak uma aku lagi sorg nig si hani sdg masak air nk wt air panas kononnya,
masa nk wt air panas tu,si hani lari terkincit kt ktorg kt depan sbb nmpk CIK LIPAS.
haha,ketawa terbahak2 aku sbb minah ni takut lipas.
aku g laa tgok kt dapur uma,haha.
mmg de lipas pn then aku sje je laa tgkap kipas tuh takutkan si hani nih.
terus dy lari masuk dalam bilik.
xboleh bayangkan time tuh betapa kelakarnya.
si ira n si fatin pn menjerit bersama.
haishh~~pasal lipas pn nk menjerit.
kebetulan si fatin sdg gosok baju.
nth macam mne dy pegang seterika time tuh smapai baju kurung dy tuh terbakar.
koyak besar plak tuh.
HAHAHAHAAHAHAAHAH!!
fatin,fatin.
pasal baju ko terbakar pn salahkan aku gk.
salah ko sendiri laa makcik.
siapa suh gosok bju tak tgok.
ni pn salah cik lipas tahu.
HAHA!
ketawa xberenti laa aku time tuh. :)


*suasana rumah xhidup tanpa ada korang :)

0 0000 awesome blogger says?: