CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 27 September 2010

u're mine laaa syg.. :)

npe sy tulis cm2 erk??
haha.
nth laaa.
nk tw ark npe....
ehehe,sorry melalut jp.
haha.
gini laaaaaaaaa.
sy suke,suke,suke kalau sume org yg sy syg de di sisi sy..
haha.
but 4 the mostly i'm so sad laa.
dy wt sy jd cm org bodo kot.
ouh~~kau.
sampai hati an.
urmmm,mane uh kau punya jati diri kau sbnrny sebagai laki2 uh.
mmg kau dasar pengecut an aku anggap kau cm2.
ye uh,kau tgok laa 1 ari nti kau akan dapat balasan 1 ari nti cmne kau wt kt aku..
ho0hooh,kau tanggunglah sendiri.
*lari tajuk daaaaa..wink,wink,wink!!


HEHE..
btw,even dy da lukakan hati sy.
tp sy tetap gembira sbb mereka de di sisi sy sepanjang masa.
mereka semua ini kawan2 baik sy atau lebih dikenali sbgai BESTFRIEND.
we'all ni 1 uma,1kelas auww...
tp xde laa 1 len2 uh an.
haha.
tp kami da mcm 1 fmly.
mmg seronok ngn diorang.
mana ktorg pergi pasti bersama.
xde yg boleh tinggal laa gitu.
wawawawawa. :D
ohh goshh!! sy sygg kalian sgt2 + ketat2.
huhuh.
mereka ni tergolong dr mcm2 perangai.
sume baik2,cumel2 + cun2.
haha.
nk tgok diorang cmne.
lets to see them 1 by 1.
i will introduce with u'll.






yess.. kenal x spe ni?? haha. mesti de kenal an. konpom la kau kenal.
ini sy sme NURIZHANI FARAHANA yang berselendang unggu tuh.
yeahh~~dy ni peminat kaler orange auw.. ahoh0hoh,sgt addicted gilew ngn kaler tuh.
sy sygkn dy.






haha,yang ni pulak si comel lote. selalu jd bahan suka buli2.
ini si FATIN FARHANAH.




yg ni sy ngn si mulut itik. NADHIRAH HELWA. kami kenal sejak dr sem 3 ag. tp jd rapat mse sem4. dy ni bek,suka buli dy.






my superduperbesties aka my twin. NORAZREN HASHIM. ahaha.
sygg dy sgt3. kami xsme,tp dalam hal lain adakalanya kami sama.
dy sentiasa ada di sisi sy. selalu gado,tp jp je laaa. haha.
sygg kau ketat2 laaaaaaa gila.




aku yg paling antara si sengal+sewel gila bebal. haha. aku ni lain ckit antara diorang. paling degil nak mampuih. my twin je yg phm aku.
haha. yeka?? sila jwb kalian. ngeng4. hny org yg knl aku tw spe aku sbnrny.
wawawa.



acctually,u're mine 4 me laa.
syg korang ketat3 laaaaaaaa.


p/s:xde keje,melalut cerita nth pape. sila abaikan kalau xnk baca oke. thnx. :)

0 0000 awesome blogger says?: