CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 27 September 2010

u're mine laaa syg.. :)

npe sy tulis cm2 erk??
haha.
nth laaa.
nk tw ark npe....
ehehe,sorry melalut jp.
haha.
gini laaaaaaaaa.
sy suke,suke,suke kalau sume org yg sy syg de di sisi sy..
haha.
but 4 the mostly i'm so sad laa.
dy wt sy jd cm org bodo kot.
ouh~~kau.
sampai hati an.
urmmm,mane uh kau punya jati diri kau sbnrny sebagai laki2 uh.
mmg kau dasar pengecut an aku anggap kau cm2.
ye uh,kau tgok laa 1 ari nti kau akan dapat balasan 1 ari nti cmne kau wt kt aku..
ho0hooh,kau tanggunglah sendiri.
*lari tajuk daaaaa..wink,wink,wink!!


HEHE..
btw,even dy da lukakan hati sy.
tp sy tetap gembira sbb mereka de di sisi sy sepanjang masa.
mereka semua ini kawan2 baik sy atau lebih dikenali sbgai BESTFRIEND.
we'all ni 1 uma,1kelas auww...
tp xde laa 1 len2 uh an.
haha.
tp kami da mcm 1 fmly.
mmg seronok ngn diorang.
mana ktorg pergi pasti bersama.
xde yg boleh tinggal laa gitu.
wawawawawa. :D
ohh goshh!! sy sygg kalian sgt2 + ketat2.
huhuh.
mereka ni tergolong dr mcm2 perangai.
sume baik2,cumel2 + cun2.
haha.
nk tgok diorang cmne.
lets to see them 1 by 1.
i will introduce with u'll.






yess.. kenal x spe ni?? haha. mesti de kenal an. konpom la kau kenal.
ini sy sme NURIZHANI FARAHANA yang berselendang unggu tuh.
yeahh~~dy ni peminat kaler orange auw.. ahoh0hoh,sgt addicted gilew ngn kaler tuh.
sy sygkn dy.






haha,yang ni pulak si comel lote. selalu jd bahan suka buli2.
ini si FATIN FARHANAH.




yg ni sy ngn si mulut itik. NADHIRAH HELWA. kami kenal sejak dr sem 3 ag. tp jd rapat mse sem4. dy ni bek,suka buli dy.






my superduperbesties aka my twin. NORAZREN HASHIM. ahaha.
sygg dy sgt3. kami xsme,tp dalam hal lain adakalanya kami sama.
dy sentiasa ada di sisi sy. selalu gado,tp jp je laaa. haha.
sygg kau ketat2 laaaaaaa gila.




aku yg paling antara si sengal+sewel gila bebal. haha. aku ni lain ckit antara diorang. paling degil nak mampuih. my twin je yg phm aku.
haha. yeka?? sila jwb kalian. ngeng4. hny org yg knl aku tw spe aku sbnrny.
wawawa.



acctually,u're mine 4 me laa.
syg korang ketat3 laaaaaaaa.


p/s:xde keje,melalut cerita nth pape. sila abaikan kalau xnk baca oke. thnx. :)

Rabu, 8 September 2010

KARAM SIGH WALIA :)

hohohohohoh,,
mowng kalian.
da mowng ka??
mowng laaaa,mahu tanya lagi ka. haha~~
leks derr~~
urmm,,aku xtw nk merepek pe kt cni.
ouhh,,yaaaa..
semalam an aku de mimpi.
besssstttttt ssgt doe.
nk tw pe aku mimpi??
huh! aku mimpi jumpa ngn KARAM SIGH WALIA!
huh..korang percaya tak??
ngehh~~nk wtpe percaya.
da tentu hanya mimpi kaduk.
pe laaaaaaaaaa.
aku xtw npe tetiba aku termimpi jumpa dy.
syookk,uh gk.
pasal aku minat gk uh kt dy 2.
sebab pe nk tw x??
sebab dy ni terkenal auww.
hanya ngn dy punya penyampaian tgn n segala bahasa pantun2 bernas dy tuh.
dy jd reporter yg terhebat gk auww.
salutttttt waaaaaaaa sme dy.
haha.
angan2 jep aku nk jd cm dy.
mne tw laaaaaaa an INSYALLAH..AMIN!!
haha. :)

amacam ni laa KARAM SIGH WALIA bg sesape xknl dy ag. tipu no0 korang xkenal dy weyh.

*credit to0 pakcik go0gle. makasih ya! :)

Isnin, 6 September 2010

SERAM,SERAM,SERAM

uikss..seram,seram,seram gila uh td. haha! td uh glew nk mampuih. ngeng4. nk tw npe?? hari ini aku hangout sama kenalan aku HAIQAL SLAMAT. aku panggil dia si popoye! haha. sebab muka dy cm popoye. hehe. thnx dear. da temankan i hangout td. actually,xrancang pn nk kuar. bosan punya pasal,kuar laaaaaa~~ cehh,,mula2 kitaorang just pusing2 jep kt dalam CITY SQUARE 2. haha. kitaorang g main lumba kereta kt zon game. ngehh~~ wt julung kalinya aku mencatat rekod mng tempat ke-3 main mende alah 2. haha. sengal! da puas main,kitaorang jalan2 ag. erkk,kuar idea nk g tgok wyg pe yg beshh ri ni. then kitaorang g uh. byk uh gk citer2 beshh lolz! nk tw kitaorang tgok citer pe. ni huh~~cte PIRANHA THRILLER 3D.




kitaorang amek uh citer nih,tiket kitaorang time tuh kul 2.20. haha! serius,citer nih mmg bez gila uh. syookk+seram abih. tp an mmg sengal uh,manyak aksi2 18sx uh. abih kurang pahala pose aku ri ni. pasal xtw citer tuh de mende2 cm2. sewel! BTW,mmb thumbs up uh for this story. mesti korang nk tgok. 4 this story,aku kasi 5star uh beb. mesti korang terjerit2 kalau tgok citer nih. LAYAAN!! then pas da puas tgok citer tuh. kitaorang lepak2 dulu. konon nk lepak kt DANGA BAY. tp disebabkan hujan lebat,so0o xjadi la nk lepak sana. *adehh,kau hujan nape la kau turun. haish~~xreti bersyukur tol aku ni. hehe. haha,kitaorang decided balik jep. masa kat dalam bus,mmg terjadi 1 kejadian yg agak sewel la. ada ke aku ley gaduh ngn sorang dak kecik nih. haihh,ko dak kecik siot je ea kau. kecik2 da pandai tunjuk fuck. sape uh yg ajar kau nih. ngehh~~bongok jep aku pi layan gaduh sewel ngn dak kecik tuh. haha~~ padan muka kau kena marah ngn mak kau. wekk! haha :)





credit to:HAIQAL SLAMAT

NAK RAYA DAAAAAAAHHH



wooooo! balik kampung...balik kampung..
haha. seronoknya bila dengar lagu2 yg sedang berkumandang di corong-corong radio.
raya da nk dekat laaaa sygg.
ag 3 hari jep dari skrg.
cm skjp je masa nk raya an.
haha.
xsabar2 seyh!!
rileks,rileks,rileks.
ngeeeeeeeeee~~
sama gk cm aku.
xsabar gila nk sambut raya ni.
nk kumpul wit raya byk2
*haha,cm de orang nk bagi jep.
de kot too0o.
kalau baik hati uh.
ngeng4~~
teringat ag zaman dolu~~
nk raya.
sibuk kemas2 uma,wt kuih raya,psg langsir,shopping raya,
uihh,bz gila sakan uh.
seronok.
bila da balik kampung,jumpa sama cousin2 tersayang.
wahh~~ sgt meriah laaa.
g beraya ramai2,kumpul duit raya dr 1 uma ke 1 uma.
uhh~~rindunya.
tp sekarang da besar la,umur pn da meningkat.
haha. seyes! rindu ssgt.
urmmm,teringat sama arwah ayah~~
sunyi je raya aku 1 family tanpa dia.
mahu sahaja peluk dia skrg ni.
tapi apakan daya.
dia tiada di sisi kami lagi.
hanya kenangan.
dulu ayah la yg sibuk buat semua 2.
kecoh 1 uma,tapi~~~~~~~~
ouh,andainya dia ada lagi.
aku janji akan jaga dia dgn baik.
hurmmm~~rindunya.

ABAH! AKAK RINDU SESANGAT KAT ABAH. RAYA NAK DEKAT. TAPI CAM XTERASA NAK SAMBUT SANGAT. SEBAB ABAH XADA SAMA DGN AKAK,MAK N ADIK. ABAH,AKAK RINDU NAK SAMBUT RAYA DGN ABAH. ABAH RAJIN KASI DUIT RAYA KT AKAK DGN ADIK. TP SKRG XADA LAGI ABAH. RINDU SGT2 TIME TUH. ABAH! ANDAINYA ABAH ADA LAGI. MESTI SERONOKKAN? MESTI! SEMOGA ROH MU TENANG DISANA. DOAKU SENTIASA BERSAMA MENGIRINGI MU. YA TUHAN! RAHMATILAH HAMBAMU INI. AMIN.. :(

heeeeeee :).
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN SEMUA.

Ahad, 5 September 2010

WARKAH BUATMU.

urmm,btw aku nk mintak maaf ssgt2 kat kau.
jika kau terbaca warkah ini.
aku tulis ni sebab aku xtw nk luahkan pada siapa.
xtw nk ckp cmne pada kau.
hanya ini yang aku mampu lakukan.

cuba la kau fahami diriku.
nape kau xpernah nak amik kisah pasal aku skrg??
nape kau da tak pernah mengkhabarkan tntg diri kau padaku.
kau tahu x??
sudah dekat 3 weeks aku menuggu kau.
sampai aku sudah ada di sini pn.
kau xde pn text or call aku.
subhanallah,terkilannya aku.
hanya hati ini je yg mampu merintih.
tiap hari aku tunggu kau.
setia menanti kau.
tapi kau xada pedulikan aku.
xkan la kau terlalu sibuk sgt tanpa ada sedikit masa untuk aku.
perlu aku tahu.
aku hanya memerlukan kau menemani aku.
tapi ini tidak.
kau hancurkan semuanya!

kemana kau pergi.
aku call kau,kau off kan hp kau.
aku text kau,tapi sekali pn kau xpernah nk replynya.
cume aku tertanya2,pe yg sdg kau lakukan sehingga ke hari ini.
aku balik sini,kau xde pn cari aku.
aku de kau,tapi seperti kau tidak wujud di sisiku.
aku seperti tiada gunanya pada kau.
aku tahu kau sibuk.
tapi tak kan laa sepanjang masa.
cuba beritahu aku apa masalahnya.
kau buat aku seperti tunggul.
seperti orang lain aku padamu!

aku selalu ingat kau,
tunggu kau,
risau kan kau,
tapi de kau pernah kesah dgn semua itu?
tak kan agknya.
mana semua janji2 kau.
aku beri kau peluang,tapi kau sia-sia kan.
kau alpa,lalai!
kau lupa semua tu.

pernah kau mahu pergi dariku,
hanya kerana sebab itu.
aku xmahu kehilangan kau.
sebab aku terlalu menyayangi kau!
pernah kau tahu itu?
ouuh,damn.
mulut kau manis mengatakan SAYANG pada aku.
tapi aku tahu kau berbelah bagi untuk menyatakan itu.
kau mengatakan itu padaku.
tapi aku tak tahu adakah itu ikhlas atau tidak.
please,say something to me.
nape kau mendiamkan diri dari ku?
KENAPA??


:(

CURRENTLY IN JOHOR BAHRU!

haha.
sy sudah di JOHOR BAHRU la.
agaga.
mmg seronok.
ye uh.
lme glew xbalik uma.
ngeeeeeeeeeee~~
cuti raya akhirnya.
cuti 2 weeks beb.
mmg raya sakan aku kali ini.
haha.
SUKASUKASUKA~~ :)