CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Isnin, 26 April 2010

MELAYAN KERENAH KAU..;))


26 april 2010,,12.00am-3.20am
itulah antara jam yang sepatutnya waktu orang2 sedang enak di buai mimpi..
tapi kali ini lain plak ctenya..
member aku sorang nih..
xley tdow..
adehh~~
punyalah aku tengah syok2 nk lyn mimpi..
dia kacau aku..
punyalah sengal..
tw x sebab pe??
haha..
mestilah da tw an..
mbr aku nih xbley tdow..
hahaha..
aku lah yg kne jadi mangsa..
temankan dy..
jadi bahan kena kaco ngn dy..
aduhai azren..
ko tw x..
gara2 kau smpai skg aku xley tdow..
hahaha..
mangkuk ayun tol..
bley plak ttbe ri ni..
dy merengek2..
nk mam..
lapo da tahap gaban..
aku suh tdow dy xmahu..
nk gk dy mam..
aduhh~~
nk xnk kene layan lah kerenah kau..
hahhaah..
azren3...
pape hal aku syg kaw lbey doe!!
antara kul3.20am-5.00am..
haha..
nseb bek la mbr aku de..
bek ai nk bwk si kawan aku nih g mam..
kami berempat..
aku,,azren,,naim n ciput..
melepak di kedai mamak seksyen 15..
hahaha,,
mmg sgt bez time tu..
bergurau senda,,sakat-menyakat..
bermulalah antR satu sme len..
wakakaak..
mmg xbley bla..
aku n ciput menyakat naim n azren..
ketawa smpai pecah perut pd waktu pg tuh..
ahaha..
ble sume perut da kyg..
masing2 da ngntuk..
huhu~~
sygs korang lbey uh..
to naim n ciput..
aku meleweyh2 ngn diaorang smpai kt lam kete smpai ke uma..
haha..
macam ngok ngek..
~~hahahaha~~
ble da smpai uma..
cm sengal...
aku punyalah melabuhkan tirai badan aku di tilam yang empuk+xbrpe la empuk no0..
haha..
aku pulak yg xbley tdow..
hangguk tol..
punyalah aku da pusing kiri,,pusing kanan..
sme gk aku xbley tdow..
haaaaaaaaaaa~~
ini sume gara2 azren uh.,.
aku xbley tdow..
waaa~~da uh aku sok ce claz..
confirm aku tersengguk2 lam claz nti..
aniaya aku..
hahaha..

*p/s:btw,,pnt da sbnrnya aku bebel..aku pn xtw pe yg aku merepek..
haha..sebenarnya aku merepek pagi2 nih disebabkan aku xbley tdow..2 aku teringat wt la merepek meraban kat cni..ahahaha..ni sume gara2 MELAYAN KERENAH KAU..

0 0000 awesome blogger says?: