CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Jumaat, 30 April 2010

MACAM2 RAGAM..;))



semalam dalam pukul 8.00 pm lbey,,nk diceritakan..
aku dengan selamatnya sampailah kt JB tercinta dgn selamatnya..
*sgt poyo punya ayat..
haha,,ye uh..da smpai JB aku pny la dok menunggu member aku..
untuk jemput aku pulang ke rumah dari larkin..
time aku tengah dok 2gu member aku nih...
macam2 ragam yang aku nampak and tengok+teliti kat terminal larkin tuh..
ne x nya..da la sarat dgn himpunan org2,,yang terdiri
dari pelbagai bangsa,agama,budaya,warna kulit dan sebagainya..
bak kata DATOK SERI MOHD NAJIB BIN TUN RAZAK: 1MALAYSIA
la katakan..hahahaha..tw xpe!!
wakakakak..cm xnk penuh lah plak an kt terminal tuh..
hahaha,,de yg nk blik kampung..pulang ke negeri n negara masing2..
de plak tuh yg nk g merantau jauh2,belajar n pergi bercuti uh..
haha..macam2 uh mlm 2 yg aku dpt tgok..
de yg xbley plak tuh..
time aku nga dalam kelaparan glew2 teramat sgt,,
aku ambil keputusan untuk pi pekena burger MCD+air coke kesukaan ku di situ..
sambil menunggu member aku nih..
de uh seorang UNCLE nih,,nk kata xbtol..dy cm org btol..nk kata dy nih xbtol..
urmm,,nth lerh..aku pn xtw..
hahahaha..dipendekkan cerita..sambil aku tengah menikmati makanan aku nih..
aku terperasan uh dy nih dok jauh selang 3 meja dari aku jep..
dy nih pny lah dok sorg2 kt meja tuh,,bley ckp sorg2 ag kt c2..
sume org tgok pelik kt UNCLE tuh,,
aku pn xtw npe..time 2 jep..ttbe dy tegur aku..
dy ckp kt aku..'AMOI,,U MANYAK CANTIK UH'...
hahahaha..whats UNCLE??
I TA SALAH DENGAR KA??hahahahaha..u silap pandang ni UNCLE..
adehh~~sangat kelakar..punyalah aku wt angguk2 an je pe jwpn dy tuh..
haha..pdhal sebenarnya aku nk elakkan wt xtw jep..
pasal de bbrpa orang nga pndg kt kami b2 jep..
haha,,ngn muka xbersalah nseb bek mbr aku cpt2 smpai..
trus aku BLAH dr c2 jep..haha..terus aku cte kt mbr aku..
ketawa besar kami lam kete time tuh..ngeee;))
p/s;pape hal pn tnhx UNCLE..haha.;))

0 0000 awesome blogger says?: