CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

THE AWESOME MR & MRS BLOGGIE :)

Sabtu, 24 April 2010

ingatan ku kekal padamu!

ingatanku tetap kekal padamu..
10/2/2004..
itulah tarikh keramat yang xdapat aku lupakan sampai sekarang..
aku terlalu merinduimu..
tarikh itu mengingatkan aku..
tarikh itulah yang membuat aku tetap ingat..
diwaktu kau meninggalkan aku dan keluarga..
aku masih ingat sehingga sekarang..
kini genaplah 7tahun kau telah meninggalkan kami sekeluarga..
SALIKAN BIN KARMAN..
itulah nama ayahku...
sepeninggalan lamenya kau maniggalkan aku..
aku terlalu merinduimu AYAH..
kau meninggalkan aku di saat aku masih memerlukan mu ayah!
di saat aku sedang mahu mula meningkat dewasa,,
tapi kini...
kau tiada disisi kami..
AYAH..
aku sentiasa memerlukan mu ayah..
tiada siapa yang dapat menggantikan kau di hati kami..
andainya kau masih hidup..
aku pasti gembira bersamamu..
kongsi kegembiraan,kesedihan bersamamu ayah..
tapi itu semua sekadar mimpi ku..
tapi aku benar2 mahu mu ayah..
mahu kau pulang kapada kami..
dipangkuan kami..
YA ALLAH..
kenapa kau terlalu cepat mengambil dia dari kami YA ALLAH!!
KENAPA???
kau mengambilnya disaat anak2 nya melangkah dewasa..
disaat mahu mula melangkah mengenal erti pahit manis kehidupan..
tapi kau telah mengambilnya pergi!
YA ALLAH..
maafkan aku..
aku xdapat terima semua ini..
AYAH..
sudah 7 tahun kau meninggalkan kami..
kau tahu..
aku sekarang sudah berjaya melanjutkan pelajaran ke IPTA..
biarlah bukan di U..
seperti mana yang kau mahukan..
tapi aku pasti akan meneruskan permintaan mu ..
ayah..
aku terlalu merasa kasihan pada ibu..
yang terpaksa berhempas pulas..
setiap hari..
mengerah kudrat 4 tulangnya..
untuk mencari rezeki setiap hari untuk kami..
ayah..
aku xsanggup melihat ibu sebegitu..
setiap hari keluar bekerja..
untuk anak-anaknya..
kau tahu!!
dari saai itulah aku bertekad..
*aku pasti akan memberikan hadiah kejayaan buat ibu..
aku tidak mahu melihat kau bersusah payah lagi..
untuk aku dan adik..
andainya aku berjaya..
aku akan mengambil alih semua bebanan mu IBU!
aku akan membalas segala jasa2 mu..
AKU PASTI BISA!!
insyaallah..
hanya doa2 mu adalah bekalan untuk ku..
amin!!
AYAH!!
aku doakan semoga arwah mu tenang disana..
ditempatkan disisi orang2 yang beriman..
mungkin ALLAH menyayangi mu..
kau tunggulah aku disana..
aku pasti mencarimu..
hanya bekalan sedikit alfatihah dan yaasin..
ku hadiahkan buatmu..
AMIN!!
AKU MENYAYANGI MU AYAH!!

0 0000 awesome blogger says?: